KOSZYK JEST
PUSTY

ladycreatrix@gmail.com

sklep@ladyc.pl

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Mam dodatkowe pytania dotyczące wybranego produktu. Gdzie mogę je zadać?

 

Skontaktuj się ze mną pisząc maila na adres: ladycreatrix@gmail.com .

 

2. Co zrobić jeśli bransoletka jest za mała albo za duża?

 

Jeśli bransoletka lub inny produkt wymaga wydłużenia lub skrócenia, skontaktuj się ze mną pod adresem mailowym: ladycreatrix@gmail.com . Ustalimy wszystkie szczegóły dotyczące niezbędnych poprawek. Prawdopodobnie będę prosiła o przesłanie mi bransoletki listem poleconym abym mogła dokonać niezbędnych poprawek. W zależności od rodzaju produktu, może mi to zająć od 24h do kilku dni. 

3.Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Obecnie przesyłki polecone (Poczta Polska), na terenie Rzeczypospolitej Polski są bezpłatne bez względu na rodzaj zamówieniowego produktu i kwotę zamówienia.  Zamówienia wysyłane kurierem do 150zł to koszt 18zł. Powyżej tej kwoty, wysyłka zamówionego produktu jest bezpłatna.

 

4. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę? 

Każde zamówienie wysyłam w ciągu 24 godzin od dokonania płatności na konto bankowe Lady Creatrix jewellery. W zależności od wybranej opcji dostawy produktu, przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 2-5 dni od dokonania płatności.

 

5. Czy mogę zrezygnować z zakupu?

 

Masz 7 dni na dokonania płatności za wybrany produkt. Jeśli nie opłacisz przesyłki, zamówienie zostanie anulowane automatycznie po 7 dniach. Jeśli opłacisz przesyłkę, ale mimo to chcesz zrezygnować z zakupu, proszę o natychmiastowy kontakt na adres mailowy: ladycreatrix@gmail.com

 

6. Czy mogę zwrócić produkt po otrzymaniu go?

 

Zgodnie z art. 7 Ustawy „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” każdy klient ma przez 14 dni prawo do  zwrotu produktu zakupionego przez internet, bez podania przyczyny. Produkt musi być nie zniszczony, nie używany i musi być zapakowany w opakowanie wysłane przeze mnie. 

7. Jak reklamować produkt?

 

Jeśli produkt wymaga reklamacji (jest uszkodzony nie z twojej winy), skontaktuj się ze mną przez formularz kontaktowy lub napisz maila: ladycreatrix@gmail.com . Następnie poproszę Cię o przesłanie do mnie reklamowanego produktu.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl