KOSZYK JEST
PUSTY

ladycreatrix@gmail.com

sklep@ladyc.pl

Regulamin

 

Regulamin świadczenia usług sklepu LadyC.pl

 

§ 1

LadyC.pl jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Kamila Mielczarek-Jajszczyk i Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" z siedzibą przy ul. Żurawiej 6/12 lok. 766, 00-503 Warszawa. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie LadyC.pl

 

§ 2

LadyC.pl jest internetowym sklepem, za pośrednictwem którego zarejestrowani użytkownicy mogą nabywać biżuterię. 

 

§ 3

  1. Dokonywanie zakupów w sklepie LadyC.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.


§ 4

  1. Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu (LadyC.pl/rejestracja) i wypełnić wskazany na tej stronie formularz.
  2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór produktu i kliknięcie znaku „kupuję”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
  3. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście jedynie po uprzednim uzgodnieniu tego z właścicielką sklepu Kamilą Mielczarek-Jajszczyk (kontakt przez e-mail: ladycreatrix@gmail.com lub sklep@ladyc.pl
  4. Zamówienie zostanie dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
  5. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia. 
  6. Po złożeniu Zamówienia, należy je opłacić na podane konto bankowe w ciągu 7 dni. Po tym czasie, Zamówienie zostaje anulowane.


§ 5

  1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu,  Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a LadyC.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.


§ 6

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do zwrotu lub poprawy zamówionego towaru. W takim przypadku należy najpierw skontaktować się z właścicielką sklepu LadyC.pl poprzez formularz kontaktowy lub na podany adres mailowy, aby uzgodnić szczegóły dotyczące Zamówienia i niezgodności z Zamówieniem.
  2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek LadyC.pl który pokrywa związane z tym koszty.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy lub poprawiony produkt w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, LadyC.pl zareklamowany towar odsyła na własny koszt.
  4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, LadyC.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego. Koszty przesyłek ponosi LadyC.pl

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl